01. Da li je prilikom rezervacije obavezno navesti tačno vrijeme preuzimanja vozila?
Prilikom rezervacije Vašeg vozila mora se navesti tačno vrijeme preuzimanja istog, ali ukoliko želite promijeniti vrijeme preuzimanja molimo Vas da nas kontaktirate i mi ćemo se prilagoditi Vama.
02. Koliko unaprijed moram napraviti rezervaciju?
Rezervaciju je potrebno napraviti minimalno 24 sata prije preuzimanja vozila, dok je u sezoni visoke potražnje (7. i 8. mjesec) poželjno je istu napraviti minimalno 72 sata sata prije preuzimanja vozila.
03. Nisam dobio potvrdu rezervacije. Kome se obratiti?
Ukoliko niste dobili potvrdu rezervacije na Vašu upisanu e-mail adresu, molimo provjerite "Neželjenu poštu". Ukoliko i dalje ne možete naći potvrdu, molimo Vas da kontaktirate putem e-mail adrese info@autorental.ba ili putem broja telefona +387 61 22 00 00.
04. Plaća li se izrada i otkazivanje rezervacije?
Ne plaća se nikakva naknada za izradu i otkazivanje rezervacije.
01. Mogu li ostaviti polog u gotovini?
Polog je moguće ostaviti u gotovini ali i kreditnom karticom.
02. Zašto je potrebna kreditna kartica?
Kreditna kartica služi kao osiguranje plaćanja najma. Prilikom preuzimanja vozila autoriziramo kreditnu karticu (rezervišemo sredstva) na iznos odgovornosti (iznos ovisi o vrsti zaštitnih klauzula koje odaberete). Vrijeme potrebno da se sredstva odblokiraju može potrajati i do 30 dana ovisno o banci.
03. Koje vrste plaćanja nudite?
Platiti možete kreditnim i debitnim karticama te gotovinom (KM), žiralno ukoliko je tako naznačeno prilikom rezervacije vozila.
04. Mogu li dobiti R1 račun za najam vozila?
Da.
05. Može li se kreditna kartica teretiti nakon najma vozila?
Može u slučaju da se nakon najma ukaže potreba za eventualnom dodatnom naplatom (kazna za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila, prekršajne kazne, štete otkrivene nakon pranja vozila koje nisu bile vidljive u slučaju da je vozilo bilo izrazito prljavo. O svim naknadnim terećenjima bit ćete obaviješteni putem elektornske pošte ili telefona.
06. Koja je razlika između učešća u šteti i depozita?
Učešće u šteti je maksimalni iznos koji se naplaćuje u slučaju novonastalih oštećenja na vozilu, a depozit je iznos koji uključuje učešće u šteti plus troškove koji su dogovoreni prilikom preuzimanja vozila (npr. Ukoliko vratite manji iznos goriva ili prljavo vozilo to se naplaćuje iz depozita).
07. Mogu li donijeti odluku o plaćanju dodatnih paketa osiguranja prilikom rezervacije ili odluku mogu donijeti i prilikom preuzimanja vozila?
Dodatne pakete osiguranja možete uzeti i prilikom preuzimanja vozila te će Vam naši uposlenici dodatno pojasniti koje pogodnosti Vam one donose.
08. Zašto moram ostaviti depozit, a imam paket osiguranja?
Plaćanjem dodatnog paketa osiguranja ne ograničava se niti isključuje odgovornost korisnika i u drugim okolnostima predviđenim zakonskim propisima i pravilima osiguranja koja uređuju gubitak prava iz osiguranja. Također, navedeni paketi ne isključuju niti ograničavaju odgovornost za štete na vozilu uzrokovane ratnim operacijama ili pobunama, niti štete zbog gubitka/oštećenja dodatne i obvezne opreme vozila, ključeva i dokumenata. Također, dodatne paketi osiguranja ni u kom slučaju ne ograničavaju niti isključuju odgovornost korisnika za štete nastale trećim osobama i njihovoj imovini.
09. Koja je cijena štete na vozilu?
Ako nemate dodatni paket osiguranja, šteta će se naplatiti od iznosa depozita po cjeniku nastavno na cjenovnik za vašu kategoriju vozila.
10. Mogu li platiti najam prilikom preuzimanja vozila?
Možete platiti prilikom preuzimanja. Tada se smanjuje iznos predautorizacije (uz dodatne pakete osiguranja, predautorizacija se ne radi ili se u tom slučaju svodi na minimum).
01. Što mi je sve potrebno za iznajmiti vozilo?
Za iznajmljivanje vozila potrebna Vam je važeća vozačka dozvola, lična karta ili pasoš te kreditna kartica na ime vozača (Diners, Visa, Master, American Express). Kreditna kartica u određenim slučajevima nije neophodna ukoliko ste već koristili naše usluge te ukoliko ostavite adekvatan depozit.
02. Trebam li posjedovati međunarodnu vozačku dozvolu?
Međunarodnu vozačku dozvolu potrebno je posjedovati u slučaju da Vaša vozačka dozvola nije pisana latiničnim pismom.
03. Koja je minimalna i maksimalna starosna dob za iznajmiti vozilo?
Minimalna starosna dob za iznajmiti vozilo je 18 godina s time da je potrebna barem jedna godina vozačkog iskustva. Vozači mlađi od 20 godinu plaćaju naknadu za mladog vozača. Ne postoji maksimalna starosna dob.
04. Postoji li ograničenje kilometraže koju mogu prijeći?
Ne postoji, imate neograničen broj kilometara koji možete prijeći.
05. Može li vozilo koristiti i druga osoba?
Može. U tom slučaju moguća je naplata naknade za dodatnog vozača koji mora imati sve validne dokumente kao i prvobitni vozač.
06. Mogu li preuzeti i vratiti vozilo van radnog vremena?
Vozilo možete preuzeti i vratiti van radnog vremena uz dodatnu naknadu za vraćanje/preuzimanje van radnog vremena.
07. Šta nudite od dodatne opreme?
U našoj ponudi dodatne opreme nalazi se: Mobilna GPS navigacija, WiFi uređaj za Internet u automobilu, dječije sjedalice za različite uzraste, električni romobil. Pregled dodatne opreme u ponudi nalazi se na sljedećem linku.
08. Može li najam trajati manje od 24 sata?
Najam može trajati manje od 24 sata, no minimalna naplata je 1 dan, odnosno 24 sata.
09. Mogu li vozilo vratiti prije predviđenog datuma povrata?
Da, vozilo možete vratiti prije predviđenog datuma uz prethodnu najavu. U tom slučaju ćemo Vam refundirati razliku u novcu za preostale a ne iskorištene dane najma.
10. Koliko je dopušteno kašnjenje pri povratku vozila bez dodatne naknade?
Dopušteno kašnjenje je 2 sata. Nakon tog vremena obračunava se dodatan dan najma.
11. Je li moguća dostava/preuzimanje vozila na određenu adresu?
Moguće je uz dodatnu naknadu koja ovisi o udaljenosti poslovnice i tražene lokacije.
12. Može li se gorivo platiti unaprijed?
Može, u tom slučaju ne trebate sipati gorivo prije povratka.
13. Može li netko umjesto glavnog vozača vratiti vozilo?
Može, no u tom slučaju ta osoba mora biti naznačena na ugovoru kao dodatni vozač.
14. Mogu li iznajmiti vozilo, a da pritom nemam kod sebe vozačku dozvolu već samo sliku vozačke dozvole na mobitelu?
Nije moguće iznajmiti vozilo osobi koja nema fizički prisutne dokumente.
15. Koliko dugo će vozilo biti dostupno ako se zakasni i ne preuzme vozilo u dogovoreno vrijeme?
Ako ste nas prethodno obavijestili, vozilo će Vas čekati sve do dolaska, u protivnom ne možemo garantovati da će vozilo biti dostupno do Vašeg dolaska.
16. Koliki je iznos depozita ako se odlučim na najam vozila bez zaštitnih klauzula?
Iznos depozita ovisi o grupi vozila koja se iznajmljuje i o dužini perioda korištenja. Za svaku grupu vozila postoje različiti iznosi depozita.
17. Da li trebam pregledati vozilo prilikom iznajmljivanja?
Vozilo ćete pregledati zajedno sa našim uposlenikom i usporediti eventualna oštećenja na vozilu s oštećenjima koja se nalaze na ugovoru o najmu.
18. Prilikom zadnjeg iznajmljivanja jako mi se svidjelo vozilo koje sam iznajmio. Mogu li ponovno dobiti isto vozilo?
Svakako, kontaktirajte nas i mi ćemo se potrudit da Vam omogućimo isto vozilo, no isto ne možemo garantovati.
01. Da li je dozvoljeno pušiti u vozilu?
U našim vozilima nije dozvoljeno pušenje. Ukoliko dođe do kršenja zabrane snosi se naknada za uslugu hemisjkog čišćenja vozila.
02. Da li je dozvoljeno voziti kućne ljubimce u vozilu?
Da, no imajte na umu da se snosi naknada za uslugu hemijskog čišćenja ako se zaprlja unutrašnjost vozila.
03. Što ako ne dobijem pun rezervoar goriva?
U slučaju da vozilo nema pun rezervoar goriva, vozilo možete vratiti sa istim nivoom goriva kako ste ga i preuzeli.
04. Gdje mogu provjeriti koju vrstu goriva trebam sipati u vozilo?
Vrsta goriva upisana je na ugovoru o najmu te na dokumentima od vozila. Također, oznaka goriva nalazi se i na unutarnjoj strani poklopca rezervoara goriva.
05. Šta ako nisam stigao nasuti gorivo?
Prilikom povrata vozila plaćate gorivo koje nedostaje ali i uslugu sipanja goriva u vozilo.
06. Ima li svako vozilo obveznu opremu?
Sva naša vozila opremljena su obveznom opremom koja odgovaraju lokalnim i europskim zakonima o sigurnosti cestovnog saobraćaja.
07. Što sve spada pod obveznu opremu?
Obvezna oprema sastoji se od reflektirajućeg prsluka, sigurnosnog trokuta, seta prve pomoći, seta rezervnih sijalica te osigurača koji se nalaze u prtljažniku vozila, vatrogasnog aparata te zimskih guma u periodu od 1. novembra do 1. aprila.
08. Što ako izgubim ključ, dokumente ili registracijsku tablicu?
U tom slučaju obavezno kontaktirajte našu poslovnicu kako bismo mogli poduzeti određene korake i omogućili Vam da što prije nastavite koristiti vozilo.
09. Moram li po zakonu imati dječju sjedalicu?
Po zakonu sva djeca do 150cm moraju biti vezana u autosjedalici koja je pričvršćena u vozilu.
10. Kako ću postaviti dječje sjedalo u vozilo te jesu li ona ispravna i čista?
Sve dječje sjedalice su ispravne i čiste, a upute o postavljanju nalaze se na svakoj sjedalici. Naš uposlenik nije dužan postaviti sjedalicu u vozilo, ali će Vam svakako pomoći pri tome.
11. Moram li zvati policiju u slučaju štete na vozilu?
Obavezno nazovite policiju i obavijestiti poslovnicu.
12. Što ako vozilo ima tehnički kvar ili pukne guma?
U tom slučaju potrebno je kontaktirati poslovnicu. Svakako obratite pažnju na lampice i poruke na instrument ploči vozila i koristite se priručnikom koji se nalazi u pretincu ispred suvozačevog sjedala.
13. Kako mogu biti siguran da mi se postojeće štete neće naplatiti?
Prije i poslije svakog najma vrši se zajednički pregled vozila te sve štete koje su na vozilu navedene su opisom i slikom u sistemu i na check listi.
14. Koja je procedura u slučaju kvara na vozilu u inostranstvu?
Obavezno kontaktirajte našu poslovnicu na dežurne telefone.
15. Naplaćuje se li šlepa vozila?
Naplaćuje se ako se u servisu utvrdi da je vozač odgovoran za nastali problem na vozilu.
16. Ako vozilo bude pokvareno mojom krivicom, hoću li ću dobiti zamjensko vozilo?
U roku od 24 sata dobit ćete zamjensko vozilo uz moguće naknade.
17. Iznajmili smo dodatnu opremu, ali nam ne treba ili ima tehničkih poteškoća.
Kontaktirajte našu poslovnicu kako biste je vratili. U tom slučaju platit ćete samo vrijeme korištenja dodatne opreme.
01. Šta je to naknada za prijelaz granice (cross border) i kada se plaća?
Naknada za prijelaz granice plaća se samo ako putujete van granica Bosne i Hercegovine. Iznos od 30 KM se plaća jednokratno a razlog je činjenica da u slučaju bilo kojeg kvara van granica Bosne i Hercegovine, popravka vozila ili zamjena istog je znatno skuplja nego unutar granica Bosne i Hercegovine.
02. Šta ako dobijem kaznu za parkiranje ili bilo koju drugu saobraćajnu kaznu?
Ukoliko napravite bilo koji saobraćajni prekršaj, mi ćemo kao vlasnik vozila dobiti kaznu o kojoj ćemo Vas obavijestiti putem elektronske pošte ili telefona. Također smo u skladu sa zakonskim odredbama dužni dostaviti Vaše podatke zajedno sa ugovorom o najmu, policijskoj upravi koja je dostavila kaznu.
03. Naplaćuje se li se usluga hemijskog odnosno dubinskog čišćenja vozila?
Da, ukoliko vozilo nije vraćeno kako je i preuzeto već je unutrašnjost vozila prljava ili se kršila zabrana pušenja unutar vozila.
04. Šta je sve pokriveno paketima osiguranja?
Paket BASIC – Ovaj paket je uključen u cijenu najma. U ovom paketu
troškove nastale štete na vozilu do iznosa od 1000 KM plaća klijent ukoliko su
prilikom nastanka prethodno opisane štete poštovani svi ugovoreni i jasno
definisani propisi koji su sastavni dio ugovora i koji su jasno navedeni na web
stranici naše kompanije. Također klijent snosi troškove u slučaju krađe ili
pokušaja krađe vozila do 1000 KM. Ovim paketom nije pokrivena šteta
nastala uslijed uništenja/oštećenja automobilskih guma, naplatka ili poklopca
naplatka, donjeg dijela vozila i stakala odnosno panoramskog krova.
Paket PLUS – U ovom paketu troškove nastale štete na vozilu do iznosa od
500 KM plaća klijent ukoliko su prilikom nastanka prethodno opisane štete
poštovani svi ugovoreni i jasno definisani propisi koji su sastavni dio ugovora i
koji su jasno navedeni na web stranici naše kompanije. Također klijent snosi
troškove u slučaju krađe ili pokušaja krađe vozila do 500 KM. Ovim paketom
nije pokrivena šteta nastala uslijed uništenja/oštećenja automobilskih guma,
naplatka ili poklopca naplatka, donjeg dijela vozila i stakala odnosno
panoramskog krova.
Paket RELAX - Ovaj paket pokriva sve troškove u slučaju saobraćajne
nezgode, krađe ili pokušaja krađe vozila bez obzira na visinu istih ali isključivo
ukoliko su prilikom nastanka saobraćajne nesreće ili prilikom krađe vozila
poštovani svi ugovoreni i jasno definisani propisi na ugovoru odnosno na web
stranici naše kompanije. Ovim paketom je pokrivena šteta nastala uslijed
uništenja/oštećenja automobilskih guma, naplatka ili poklopca naplatka,
donjeg dijela vozila i stakala odnosno panoramskog krova.
Kontakt informacije
Popunite formular i naš tim će vam se javiti u roku od 24 sata.
info@autorental.ba