Tehnička pitanja
Nisam dobio potvrdu rezervacije. Kome se obratiti?
Ukoliko niste dobili potvrdu rezervacije na Vašu upisanu e-mail adresu, molimo provjerite “Neželjenu poštu”. Ukoliko i dalje ne možete naći potvrdu, molimo Vas da kontaktirate putem e-mail adrese info@autorental.ba ili putem broja telefona +387 61 22 00 00.
Da li je dozvoljeno pušiti u vozilu?
U našim vozilima nije dozvoljeno pušenje. Ukoliko dođe do kršenja zabrane snosi se naknada za uslugu hemisjkog čišćenja vozila.
Da li je dozvoljeno voziti kućne ljubimce u vozilu?
Da, no imajte na umu da se snosi naknada za uslugu hemijskog čišćenja ako se zaprlja unutrašnjost vozila.
Što ako izgubim ključ, dokumente ili registracijsku tablicu?
U tom slučaju obavezno kontaktirajte našu poslovnicu kako bismo mogli poduzeti određene korake i omogućili Vam da što prije nastavite koristiti vozilo.
Moram li po zakonu imati dječju sjedalicu?
Po zakonu sva djeca do 150cm moraju biti vezana u autosjedalici koja je pričvršćena u vozilu.
Kako ću postaviti dječje sjedalo u vozilo te jesu li ona ispravna i čista?
Sve dječje sjedalice su ispravne i čiste, a upute o postavljanju nalaze se na svakoj sjedalici. Naš uposlenik nije dužan postaviti sjedalicu u vozilo, ali će Vam svakako pomoći pri tome.
Moram li zvati policiju u slučaju štete na vozilu?
Obavezno nazovite policiju i obavijestiti poslovnicu.
Što ako vozilo ima tehnički kvar ili pukne guma?
U tom slučaju potrebno je kontaktirati poslovnicu. Svakako obratite pažnju na lampice i poruke na instrument ploči vozila i koristite se priručnikom koji se nalazi u pretincu ispred suvozačevog sjedala.
Kako mogu biti siguran da mi se postojeće štete neće naplatiti?
Prije i poslije svakog najma vrši se zajednički pregled vozila te sve štete koje su na vozilu navedene su opisom i slikom u sistemu i na check listi.
Ako vozilo bude pokvareno mojom krivicom, hoću li ću dobiti zamjensko vozilo?
U roku od 24 sata dobit ćete zamjensko vozilo uz moguće naknade.
Iznajmili smo dodatnu opremu, ali nam ne treba ili ima tehničkih poteškoća.
Kontaktirajte našu poslovnicu kako biste je vratili. U tom slučaju platit ćete samo vrijeme korištenja dodatne opreme.
Šta ako dobijem kaznu za parkiranje ili bilo koju drugu saobraćajnu kaznu?
Ukoliko napravite bilo koji saobraćajni prekršaj, mi ćemo kao vlasnik vozila dobiti kaznu o kojoj ćemo Vas obavijestiti putem elektronske pošte ili telefona. Također smo u skladu sa zakonskim odredbama dužni dostaviti Vaše podatke zajedno sa ugovorom o najmu, policijskoj upravi koja je dostavila kaznu.